onsdag den 2. oktober 2013

Bloggen udvides med low carb og 5:2 faste

Beslutningen er taget - low carb delen flyttes herover til Heidis Verden, sammen med kommende indlæg der vedrører 5:2 fasten.
Alle indlæg der har med low carb/LCHF og 5:2 at gøre, vil blive tydeligt mærket så man kan springe over hvis det ingen interesse har.

Jeg forestillede mig at jeg ville kunne oprette indlæg her med samme dato som de var oprettet på low carb bloggen, så de ikke kommer væltende som nye indlæg - men det har vist sig at man så åbenbart ikke kan søge de indlæg frem i bloggens egen søgefunktion - og da jeg selv bruger den søgefunktion en del generer det mig. Derfor vil de indlæg der flyttes fra low carb delen, blive oprettet som nye her, så vær forberedt på at der kommer en del nyt her den næste tid - som så reelt ikke er så nyt alligevel.

Og slut så med de kedelige tekstindlæg - næste gang bliver det med noget spiseligt.
Det lover jeg.
Næsten.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar